70 20 44 42
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Medarbejdernes mobile registreringsværktøj
SmartTRANSPORT Android er Kyborgs nye app til mobil ordrehåndtering for chauffører og andre medarbejdere ude i felten. App'en kan leveres sammen med det tilhørende smartTRANSPORT webbasserede ordre- og disponeringssystem eller alene til integration til andre disponeringssytemer.
I udviklingen af app'en er der lagt stor vægt på, at den skal være hurtigt og nem at anvende for medarbejderne og tilbagemeldingerne tyder på, at det er lykkedes til fulde.
Når en chauffør logger ind på app'en på sin Android tablet ved arbejdsdagens begyndedelse ligger dagens opgaver klar til ham på dagens ordreliste. Øvrige ordrer der kommer i løbet af dagen markeres tydeligt, så chaufføren ikke kan undgå at bemærke at der er kommet nye ordrer til. Efterhånden som chaufføren arbejder sig igennem dagens opgaver forsvinder de fra listen, så den holdes så overskuelig som muligt. Chaufføren udfører ordrerne enten ved at angive antal på de enkelte ordrelinjer, eller blot ved at markere ordren for udført direkte på ordrelisten. Da ordrerne blev oprettet på kontoret er de blevet markeret for om chaufføren skal sætte antal på ordrelinjerne, eller om ordren, blot kræver markering for udført, hvorved chaufføren kan udføre den med så få tryk på skærmen som muligt.
Ved afslutning af hver ordre kan chaufføren gøre opmærksom på eventuelle uregelmæssigheder ved at vælge en årsag ud fra en virksomhedsspecifik liste med forskellige statuskoder. Ligeledes kan han skrive eventuelle kommentarer og tilføje billeder. Statuskoderne, kommentarer og billeder kan så ses i systemet på kontoret.
Chaufførerne kan udfra et mobil tilpasset ydelses-/varekartotek selv tilføje ordrelinjer, f.eks. hvis kunden skal faktureres for uforudset ventetid eller der er brugt en bestemt reservedel.
SmartTRANSPORT Android giver tidsmæssigt store besparelser for både chaufførerne og kontoret. Den reducerer kraftig behovet for telefonisk kontakt, fjerner papirregistrering og reducerer indtastning, da de færdige ordrer kommer direkte tilbage i systemet til fakturering.
Ring 70 20 44 42
Andre fordele: ► Det er nemt at oprette nye ordrer, da der kan fritekstsøges på navn eller adresse. ► Priser på varer eller ydelser kan være kundespecifikke (Priser vises ikke på tablets i bilerne) ► Det giver godt overblik at man kan se bilernes ruter inden man placerer en ordre. ► Alle kundeadresser geopositioneres ► Virker sammen med Google navigation på tablets ► Meget nemt for chaufførerne at anvende ► Nem og billig integration til gængse økonomisystemer ► Webløsning der kan tilgås fra alle computere og kører i døgnovervåget hostingcenter.